reklama

Ako to už býva

Žeby som bol darom nebies, nedá sa povedať. Na tričku nosím škvrnu od vína a pod tričkom som nahý, ako to už býva. Glen Gould to valí na klavíri. Po dnešnej noci som opäť o niečo starší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Už neviem, čí to bol nápad, ale jednoducho, nebol som proti. A tak som tam stál s pohárikom v ruke a mrkal po ženách, čo chodili okolo. Sem tam mi nejaká spadla do oka a hneď aj vypadla, ako to už býva. Prázdny pohár striedal plný. Veľa sa hovorilo. Čas plynul. A potom som bol už na ulici. Strihal som si to mestom sám, ako to už u mňa býva. Mal som radosť z chôdze. Niekedy to tak je, že nepotrebuješ viac. Stačí ti držať krok. Krokoval som z chodníka na chodník. Opitý vínom, opitý radosťou. Plachtil som v slepých uličkách svojho ducha. Z kútikov úst mi vyrástol úsmev podobný tulipánu. Blúznenie má niečo do seba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opäť som mal chuť otvoriť si ústa, ako to už u mňa býva. A tak som to spustil. Slová, slová slová. Imaginárna priateľka si prišla na svoje. Vietor mi síce skákal do reči, ale odbiť som sa nenechal. Hustil som to do nej bez ladu a skladu, ako to už u mňa býva. No, skrátka urečnil som ju. Teraz, keď v posteli na to myslím, som červený ako tá škvrna z trička.

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu