reklama

Anketa o protikladoch

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

prechádzam mestom

keď ma zrazu osloví ryšavé dievča

vraj študuje psychológiu

robí anketu

a že čo si myslím o výroku

"protiklady sa priťahujú"



pozriem sa na ňu a odpoviem

"keď som slečna ja vašim protikladom, tak to platí"

obdarí ma úsmevom

a jej kroky naberú juhozápadný kurz

ešte sa otočím a chvíľu sa dívam na jej krivky

napokon sa stratí z očí

a vytratí sa aj z mysle



pohrávam sa s myšlienkou

či nezájdem do La Putiky

možno je tam dnes ona

a jej kučery padajú zákazníkom do piva

mám pred sebou ešte cestu

a hádam ma niečo napadne

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


dnes ráno sa mi minula zubná pasta

nie je to nič hrozné

horšie by bolo

keby sa mi minuli nápady

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu