reklama

Na tvoju pusu sa zabudnúť nedá

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- Bol to jej prvý muž. Pred ním nemala nikoho. Keď si ho brala bola ešte panna.

- Teraz je čo, kozorožec?

- Tak chceš to počúvať alebo nie?

- Som samé ucho.

- Má tri roky po rozvode, stále je sama a dosť zachovalá. Mal by si vidieť jej nohy.

- Nohy sú moja slabosť.

- O tretej s ňou idem na kávu do La Putiky. Už som jej o tebe hovorila.

- Kriste, to naozaj nepotrebujem.

- Ty si už tiež nemal ženskú ani nepamätám.

- Naposledy teba, len si spomeň.

- Prosím, nepripomínaj mi to.

- Máš na to zlé spomienky?

- Vtedy to medzi mnou a Dávidom veľmi neklapalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Takže som vám vlastne pomohol a zas to klape.

- Uvedomila som si, ako mi na ňom záleží.

- Keby si mala ešte nejaké pochybnosti, ozvi sa. Rád pomôžem vášmu vzťahu.

- Myslím, že to už nebudeme potrebovať.

- Človek nikdy nevie. A šťastie je vec skôr prechodná ak trvalá.

- Keby sa to Dávid dozvedel, zabije ťa.

- A pritom mal by mi ďakovať, možno by si s ním už nebola.

- Možno.

- Cítim sa dobre, keď si uvedomím, aký som dobrák. Ktovie koľko ďalších vzťahov

v tejto chvíli potrebuje moju pomoc.

- Si ako ten kučeravý Hasselhoff z Baywatchu, už len červené trenírky ti chýbajú.

- Som plešatý záchranár bez trenírok.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Asi ti zoberiem ilúzie, ale ty to robíš kvôli sebe. Je ti to fuk ako to skončí medzi nimi.

- Tak sa snažím zachrániť najmä sám seba.

- Si sebec.

- A ty sebec nie si?

- Nie, mne záleží aj na tých druhých.

- A si ochotná kvôli nim urobiť čokoľvek.

- Prestaň byť ironický.

- Irónia patrí k životu.

- K tvojmu určite.

- A čo tá tvoja kamarátka s nohami? Má zmysel pre humor.

- Má zmysel pre rodinu.

- Asi preto je rozvedená.

- Tak počúvaj, ten jej muž ju v kuse podvádzal.

- Možno sa takýmto spôsobom snažil zachrániť, čo sa dalo.

- Ty si hrozný chlap.

- Preto ma máš tak rada, nie?

- Myslím, že ťa mám rada stále menej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Možno pusa by to spravila.

- Tak na to zabudni.

- Na tvoju pusu sa zabudnúť nedá.

- Odchádzam.

- A čo pusa na rozlúčku?

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu