reklama

Tričko som si polial pivom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Táto báseň je o tom

Ako som si pofŕkal tričko pivom

Keď som sedel na lavičke

Slnko bolo rozpálené ako krb

A fúkal vietor

Ktorý dokáže oceniť len námorník

Mucha hľadala úkryt v mojom uchu

Nemal som pre ňu pochopenie

Trocha zabzučala a bola preč

Ja som tam zostával

Promenáda bola plná ľudí

Moju pozornosť prebúdzali

Najmä dievčatá v krátkych ružových šortkách

Díval som sa na ne

A schladzoval sa 12-tkou

Ústa som mal otvorené

Ale pivo si ich nenašlo

Tak som si polial tričko

Nikoho to nezaujímalo

Ani ja som si to nevšímal

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Postavil som sa

A šiel si objednať ďalšie

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu