reklama

Mravec

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už som sa chystal do postele

ale ešte pred tým

som zašiel na WC

otvoril dvere

sadol si a čakal

díval sa na podlahu

a uvidel mravca

ako zmätene pobehuje

okolo mojich nôh

Mravenisko sa zdalo byť navždy v ťahu

musel sa na mňa nalepiť už niekde vonku

možno ho zlákala moja zelená taška

alebo chlpy na nohách

Bol to konečne tvor

ktorý si všimol moju charizmu

a neodolal jej

Na chvíľu sa naše pohľady stretli

a bolo nám hneď jasné

o čo tu kráča

Nakoniec som si utrel zadok

spláchol

chytil mravca

otvoril okno

zaželal mu veľa šťastia

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a hodil ho do tmy

Obaja sme hľadali svoju cestu

a náš cieľ bol zatiaľ v nedohľadne

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu