reklama

Svet je len optický klam

Keď som bol malý chlapec, mal som nehodu. Fúrik plný kameňov mi spadol na hlavu. Neverili by ste, ale naozaj je to tak. Padol na mňa rovno z neba. Presne zo siedmeho poschodia bytovky, kde som býval. Mal som to nahnuté. Zubatá si jednou rukou brúsila kosu a druhou ma držala za gule. Ten stisk cítim doteraz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

....... Zrážka fúrika s mojou lebkou mala pre mňa fatálne následky. Od tejto chvíle sa mi to v hlave porúchalo a nie som v poriadku. Dôkazom, že nekecám, je fenomenálna jazva, ktorá sa medúzovito tiahne v ľavej časti mojej lebene. A ak by niekto nedôveroval jazvám, viem roztopiť aj najchladnejšie pochybnosti byrokratov, a to lekárskym osvedčením riadne podpísaným a opečiatkovaným. Takže mám to čierne na bielom. Som blb podľa všetkých predpisov a mám na to aj legitimáciu....... A mám aj modrú knižku. Na vojnu som sa dostal na nejaký čas, ale odhalili ma a dobre urobili. Veď ako by to aj vyzeralo s bezpečnosťou na uliciach, ak by sa zbrane dostali do rúk pomätencov prvého kalibru ako som ja?....... Hlupáci by sa museli mať na pozore. Takže v ohrození by bol každý..... Hlavu mi zašívali horúcou ihlou, som horko-krvný, slova nenosím na obojku, tie vždy predbiehajú moju myseľ, tvoria udalosti, vytvárajú skutočnosť, v ktorej sa ocitám zašifrovaný pre iných, ale aj pre seba. Svet blázna má vlastné zákonitosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred realitou dávam prednosť sneniu, víziám, preludom a bludom. Fyzická realita ma často nudí. ..... je banálna, plytká, úbohá........ Pochádzam z rodu Don Quijota, v žilách mi koluje krv potulných rytierov......Mám rád víno, milujem hudbu, obľúbených básnikov citujem spamäti.......samota má pre mňa mystický význam.

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu