reklama

Ja a fikus

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Rumové rozumy rozdávam aj dnes večer

Našťastie nikto ma neberie vážne

Ale ja mám v izbe ešte fikus

Idem tam

A skúšam to na ňom

Sme tu dvaja - ja a on

On plný listov

Ja plný rumu

Trošku ho nim zalievam

Nech sa pokúsi vcítiť do môjho života

Čuchám k nemu

A snažím sa prísť na koreň veci

Ruky už mám plné hliny

Ale podstata mi stále uniká

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu