reklama

Patrik

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj kámoš Patrik

Je univerzálny typ

Ukutý renesančným kladivom

Maľuje

Spieva

Fotí

Hrá na trúbku

Saxofón

Gitaru

Dokáže rozobrať práčku

a zas ju poskladať

Vyklepe pokrivený plech na aute

A množstvo iných vecí

A tak jedného dňa

Keď mi spadol luster

Obrátil som sa práve naňho

Došiel

Vyliezol na rebrík

A zakrúcal ho do plafónu ako červotoč

Ja som ho s pivom v ruke pozoroval

Obdivoval jeho schopnosti

Keď tu zrazu

Vykríkol tak

Až som si pivom polial tričko

Nie každého

Majú veci tak radi ako jeho

Hovorí sa tomu veľká láska

Musí medzi vami doslova

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preskočiť iskra

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu