reklama

Čo máš nové?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

- Čo máš nové?

- Bundu

- Vyzerá byť moderná

- Skôr postmoderná

- Vtip ti nechýba

- Zato ty mi chýbaš

- Prestaň

- Veď som ani nezačal

- Nie je čo začínať

- Zato je vždy čo ukončiť

- Čo robíš.........zničil si mi účes

- A ty mne sebavedomie

- Takže sme si kvit

- Si povrchná

- A ty zas príliš hlboký

- Obom nám niečo chýba

- Každému niečo iné

- Vieme sa doplniť

- Doplniť môžeš prázdny regál v Tescu

- Posmievaš sa?

- Nútiš ma k tomu

- Neviem na teba zabudnúť

- Nevieš veľa vecí

- Jedno viem ale veľmi dobre

- Nemám rada keď je chlap žena

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- V každom mužovi je ukrytá žena

- Pokús sa ju viac ukryť

- Chcem byť prirodzený

- Bolo by lepšie keby si bol neprirodzený

- Lepšie pre koho?

- Pre teba, ak chceš, aby ťa bralo okolie

- Prečo vždy pozeráš na iných?

- Lebo mám oči

- Vieš ako to myslím

- Menej mysli

- Som, aký som

- A to je tvoj najväčší problém

- Problém s čím?

- So všetkým

- To mám byť ako ostatní?

- Keď nechceš zostať sám

- Zostať sám to nie je to najhoršie

- Samota bolí

- Spoločnosť tupcov bolí viac

- Prečo hneď ponižuješ ľudí

- Oni sa svojim životom ponižujú sami

- Tento dialóg je o ničom

- Naopak, je o tom podstatnom

- Nechcem v ňom ďalej pokračovať

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Tak prečo si prišla

- Chcela som vedieť čo máš nové

- Bundu

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu