reklama

Rýchlik plný pary a energie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už nejaký čas to nechávam plávať

a nesnažím sa o nič

Verný teórii, že veci, ktoré potrebujeme

si nás nájdu samé

Dôležité je netlačiť na pílu

Začal som čoraz častejšie vysedávať na lodi

len tak sa dívať do vody

Voda ma vždy upokojovala

mala na mňa ezoterický vplyv

bola a je duchovnou potravou

ktorú som vždy vyhľadával

Z vykoľajeného vlaku

ktorý som kedysi pripomínal

sa stal expresný rýchlik

plný pary a energie

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu