reklama

Takmer som sa oženil

Našiel som si krásne miesto. Mal som výhľad na celú kaviareň. Sedel som a čakal, kým si ma barman všimne. Trochu mu to trvalo a ja som zatiaľ očkom premeriaval osadenstvo pri iných stoloch. Hneď napravo sedel akýsi párik, nejakí mdlí milenci, z ktorých vášeň už dávno vyprchala. Obaja bledí a bez života. Naľavo to bol zasa iný stôl. Štyria týpci, ktorí sa hltavo venovali svojmu pivu a ich reč bola trocha hlučná, ale aspoň tu bola nejaká radosť ... A potom som si ju všimol. V prvej chvíli som úplne skamenel a cítil, ako mi bradavky začínajú modrať ... Sedela tam s prekríženými nohami, pila kávu a čítala knihu .... dostal som zo seba len hlasný povzdych „Ježiši Kriste“. Hneď na to sa u mňa objavil čašník. Musel to počuť, lebo pohotovo zavtipkoval.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
  • Volali ste ma? Dáte si niečo na pitie alebo vám prinesiem rovno bibliu?

  • Čo .... akú bibliu? (moja pohotovosť bola v prdeli a bradavky získali späť svoju prirodzenú farbu).

  • Spomínali ste Ježiša Krista, mal som dojem, že sa modlíte.

  • Čo ..... ako modlím? (moja pohotovosť bola stále v prdeli a nechcelo sa jej von)

  • Prídem neskôr?

  • Počkajte, kam by ste chodili, už som si vybral . Dám si kávu.......Nie ....pardon ..... kávu určite nie. Potrebujem sa niečoho napiť. Doneste mi nejakého panáka.

  • Môžete to bližšie špecifikovať?

  • Dvojitého Jamesona s kockou ľadu.

Barman odišiel po Jamesona a ja som sa vrátil k nej. Božskej, nadprirodzenej bytosti ... Žene s prekríženými nohami na vysokých podpätkoch. Hneď som vedel, že je to láska ..... a hovoril si ..... že je to na celý život .....že už nechcem žiadnu inú .... že nebo ma konečne vyslyšalo ......že vesmír sa zakrivil smerom ku mne ..... že dnes je ten veľký deň......že horoskop, ktorý som čítal ráno na teletexte hovorí pravdu ......vedel som to....vedel som to...... vedel som to..... Ale, vie to aj ona? ..... Hm.....Hm.........No asi ešte nie....Veď ako by aj mohla?......... Je teda na mne, aby som jej to povedal. Poviem jej to! Bol som v sekunde rozhodnutý. Premýšľal som nad vhodnými slovami, aby ju to príliš nezaskočilo. Musím jej to povedať, ako keby o nič nešlo .... len tak medzi rečou.....aby sa spočiatku hneď tak nevyplašila. Veď možno až do dnes mala so svojim životom plány. Možno sa chystala cestovať, vidieť Afriku, Áziu ... a teraz musí vybaliť svoju cestovnú tašku a šup so mnou .... no nebudem to tu celé rozpisovať, lebo už zasa mi začínajú modrať bradavky....... a keď mi modrajú bradavky som v prdeli.......

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže takto uvažujem, chystám plán, medzi tým mi už Jameson pristál na stole. Hodil som ho do seba a pre guráž, ktorú som potreboval na uskutočnenie môjho plánu, som si dal hneď repete.

Samozrejme, že som sa na ňu nepozeral priamo. Ešte by si môj pohľad mohla všimnúť a čo potom??? Tváril som sa akoby nič. Začal som si pískať a očami blúdiť po strope. Ale predsa len som nebol v tejto činnosti veľmi disciplinovaný a sem tam som ukradomky mrkol k jej stolu. Keď som na ňu mrkol asi tak po 17-krát, všimol som si, že je pri nej barman a ona sa smeje jeho poznámkam. Hneď som bol červený (aj bradavky). ..... Čo si to dovoľuje? Baviť sa s mojou nastavajúcou ženou. Takto otvorene každému na očiach. Veď to každý musí vidieť...... Nech mieša drinky a nemieša sa do mojich záležitostí!!! Už už som po ňom takmer vyštartoval, našťastie sa vrátil tam, kde patrí - k barmanskej zástere. A ja som sa opäť mohol slastne oddať snívaniu o šťastnom rodinnom živote, plnom lásky a absolútnemu porozumeniu....harmónii duší a súzneniu tiel......

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Raňajky by som jej nosil do postele. Mojou silnou stránkou boli Spišské párky, tie viem pripraviť grandiózne, som v nich skutočný majster. Veď za tie roky mám z ich prípravou bohatú prax. Sú týždne, kedy neraňajkujem nič iné a koľkokrát si ich dám aj na večeru. Akurát niekedy si ich dám s horčicou a inokedy pre zmenu (nie som jednotvárny) s kečupom alebo tatárskou omáčkou. Pravda nezvyknem si ich nosiť do postele, ako sa poznám, od horčice by som mal celý vankúš. Ale pokiaľ ide o moju ženu, doprajem jej to privilégium. Nech vie, aký veľkorysý je jej manžel. Veď napokon, mám aj práčku a dokážem tlačidlo play zapnúť aj malíčkom na ľavej ruke. Aspoň u mňa uvidí, že domáce práce mám v malíčku. A zatiaľ čo ja budem s malíčkom upratovať ona sa môže celé dni váľať v mojej veľkej posteli.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale dosť bolo snívania. Musím sa dostať k činnom. Celý rozhovor som mal pred očami.

-Môžem si prisadnúť?

- Samozrejme, už tu na teba čakám dobrú pol hodinu.

- Dávam si trocha na čas. Vieš, nerád doliezam. Som to čomu Američania hovoria: Hard man.

- Yes, dáš mi pusu? Please.

- Jasnačka baby.

Na môj triumf som si objednal ešte posledného Jamesona. Bol to pohár víťazstva a ja som si ho vychutnával po kvapkách. So sebaistým úsmevom som si to namieril rovno k jej stolu.

- Môžem si prisadnúť?

- Nie.

- Tak ja postojím... Aj ...tak... sedím ...celý... deň v práci.

- Nie som proti aby ste stáli, ale čo tak sa postaviť trochu ďalej?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- (urobil som dva kroky vzad) Myslíte tu?

- Áno, to už je lepšie.

Ako som tam tak stál, pískal si a pozoroval strop, zrazu som cítil ako mi zasa začínajú modrať bradavky.

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu