reklama

Jedno ráno s nemým mužom

Keď sa ráno zobudil, spala v jeho posteli. Díval sa na jej telo. Bolo ešte stále krásne. Tvár bola stará. Strhaná životom, popísaná vráskami ako nejakým čínskym písmom. Chvíľu sa ho snažil prečítať, potom otvoril chladničku, vybral plechovku piva, nalial si pohár, počkal kým spadne pena a dal si poriadny hlt. Bol tu nový deň a cudzia žena, o ktorej nič nevedel. Večer ju oslovil, keď po xy-poháriku stratil svoje obvyklé zábrany. Šlo to veľmi ľahko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

- Máš pivo aj pre mňa?

Otvoril chladničku, vybral z nej druhú plechovku, nalial pohár a podal jej ho.

-Milujem pivo.......Bez neho by to bolo oveľa horšie...... aj tak je toho už dosť.

Nič na to nepovedal. Dal si druhý poriadny hlt a díval sa ako sa jej otvárajú ústa.

- V Amerike má každý svojho právnika, každý má svojho psychiatra. Doba je hektická. Nemôžeš celý deň plakať nad tým, že si zašľapol mravca.......iba dieťa to dokáže. .......Ja potrebujem pivo......potrebujem Xanax, Red Bull a vodku......sama som si to naordinovala.........srdce mi vybuchlo ako granát........dušu mi zošrotoval mlynček na mäso......Môj vrodený optimizmus ma pred ničím neuchránil....... Nervy mi tečú ako Dunaj........stačí málo a už v tom lietam.........ako 100-krát rozbitý a opäť zlepený porcelánový tanier.........Kedysi som bola veľmi krásna, no aj tak ma môj manžel podvádzal.......Ak je nejaký boh, tak je celý v kazajke.......nemôže sa hýbať........s ničím nám nepomôže........Pochádzam z dobrej rodiny.......Ale čo je to dobrá rodina? .......Dom s bazénom a Lamborghini v garáži?.........Otec rýchlo zbohatol.........mama skončila v blázinci........v 15-rokoch som si šľahla prvú dávku.......a bol to naozaj úlet..........Nenávidím sa.........Prvý, ktorému som verila bol môj manžel........po rozvode som sa zrútila........Každá idylka je iba zadanie........Vy chlapi to máte oveľa ľahšie.........Ale ja už v 40-tke neporodím...........No a potom som si našla fitnes trénera......Ten ma mlátil vo dne v noci.......3 roky som mu to tolerovala a tolerovala by som mu to ešte dlhšie ale našiel si mladšiu........ktorú keď stretneš na ulici, vždy má slnečné okuliare, pod ktorými skrýva svoju modro-fialovú lásku............Nemám rada nedeľu........som rada, keď nemusím riešiť seba......Vďaka bohu sú tú iní ľudia a môžem riešiť ich........už dva mesiace cvičím jogu.........mám pocit, že mi pomáha........ale ktovie, či to tiež nie je nejaký nový podvod, ktorý je práve v móde.......hm?..... a ako sa vlastne voláš?......zo včerajšieho večera si toho veľa nepamätám.......môžem si dať u teba sprchu?.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zatiaľ, čo sa sprchovala, si dal ďalšie pivo. Díval sa von oknom. Holuby na protiľahlej stene práve pracovali na novom potomstve. Závidel im, že nemajú ľudský mozog, ľudskú dušu. Bolo by to preňho oveľa jednoduchšie. Vošiel by za ňou do sprchy bez výčitiek svedomia. Nohy mala pekné a stále od seba. Pohrával sa s touto predstavou. Želal si, aby bola nemá. Vždy sníval o nemej žene, ktorá by sa naňho len dívala a hovorila očami, rukami a telom. Holuby to mali za sebou a sprcha už tiež stíchla.

-Si nejaký mĺkvy......veľa toho nenahovoríš.......úplný opak ako včera........zle si sa vyspal?...... dal si si osobný pôst mlčania?.......no ako chceš.....som na FB.........ozvi sa, keď ťa to prejde........si celkom milý.......len trocha divný.......padnutý na hlavu........keby si nemal tak krásne oči.......tak neviem neviem........

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď sa za ňou zabuchli dvere, počúval, ako sa vzďaľujú jej vysoké podpätky. Šiel do chladničky, otvoril si ďalšie pivo a cítil sa oveľa lepšie.

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu