reklama

Známka najvyššej kvality

Stál som na terase v jednom bratislavskom podniku. Bolo teplo a ja som si ho vychutnával s pohárom piva v ruke. Zrazu sa dvere vedúce na terasu opreli o môj chrbát a vstúpila žena s výzorom dievčaťa, ktorá sa mi začala ospravedlňovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- Pardon, asi som vás buchla.

- Áno, buchla ste ma, ešte nikdy nikto ma dverami nebuchol tak pekne, ako vy.

- Pýtate si ďalšie buchnutie?

- Neviem, bojím sa, že po ňom by som sa do vás už úplne zabuchol.

- Tak to nebudeme riskovať, nechcela by som vás mať na svedomí.

- Mali by ste azda nejaké výčitky?

- Strašnééé!

- Asi nie ste zvyknutá zraňovať mužov.

- Práve naopak. Bolo ich až príliš veľa.

- Snáď ešte jeden navyše by pre vás nemusel byť až takým problémom. Hm?

- Rozhodla som sa, že sa zmením.

- Svojím rozhodnutím ma ale zraňujete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Nie je to nič v porovnaní s tým, ako trpeli iní.

- Možno ich muky len vyvažovali rozkoš, ktorou ste ich zahrňovala.

- A vy túžite po slasti alebo po utrápení?

- Ak má potešíte, to druhé príde samo.

- Viete, že by ste si zaslúžili facku.

- Že s vami hovorím takto otvorene?

- Mali by ste radšej zatvoriť ústa.

- Ale veď sa vám to páči.

- Práve preto by ste ich mali zatvoriť.

- Nemáte rada krásu?

- Krása má rôzne podoby.

- Aj polohy.

- Začínate byť trocha vulgárny.

- Len trocha.

- Krása nemôže byť vulgárna, potom to už nie je krása.

- Sú krásne miesta, napríklad spálne a tam by som trocha vulgárnosti toleroval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Ste príliš tolerantný.

- Pokiaľ ide o takú slečnu ako ste vy, nedokážem sa správať inak.

- Ta je chvályhodné.

- Snažím sa na tom pracovať denne.

- A ako vám to ide?

- Musím sa posťažovať. Takých originálnych žien, ako ste vy, je veľmi málo.

- Máte dobrý vkus.

- Ďakujem.

- Pôjdeme ku mne alebo ku vám?

- K vám .... doma spí môj manžel, nerada by som ho zobudila.

- To je rozumné, ja keď sa v noci zobudím, nemôžem zaspať a na druhý deň som strašne mrzutý.

- Ste naozaj tolerantný.

- Tolerovať žene jej vlastného manžela je známka najvyššej kvality.

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu