reklama

Chvála plastickej chirurgie

Isté množstvo piva a liehovín častokrát vyvolá u človeka záchvaty dôvernosti. Chceme sa podeliť o pocity, zážitky a poznania, ktoré pri plnom vedomí dôsledne skrývame. A tak sa stalo, že pri 6 pive jeden z mojich priateľov začal monológ asi v takomto znení:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Asi som divný, neviem, čo v tom je, ale mne ti na ženách vadia také maličkosti, že ich nemôžem rozchodiť. Tak napríklad, pred nedávnom som sa rozišiel s dokonalou ženskou. Bola krásna, milá, mala všetko, čo si muž môže želať. Ale ona toho mala ešte viac, aby som bol presný. Mala taký divný, dlhý palec na ľavej nohe. Možno som sa nemal na ten palec tak sústrediť, venovať mu toľko pozornosti, ale nedokázal som to. Stále som ho mal pred očami. Nezaberalo ani to, že mala na sebe ponožky. Videl som ten gigantický prst ako nejakú halucináciu. Stala sa dominantou jej tela aj duše. Paríž má Eiffelovku, New York Sochu slobody a ona mala ten kolosálny palec na ľavej nohe. Možno som len povrchný, paranoidný a halucinogénny typ, ale videl som ho všade kam som sa pozrel. Zdalo sa mi, že mám vzťah len s tým gigantom a že ak náhodou budeme mať spolu nejaké deti, že sa narodia malé prstíky, ktoré budú neustále rásť až raz dospejú v obrovské mamutie paprče.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poviem ti, mala krásne veľké modré oči a čo vidím v jej rozšírených rozochvených zreničkách? Ten prekliaty obludný palec. A pri tom to mohol byť taký krásny večer. Veľmi som sa tešil. A to nehovorím o priateľke, majiteľke osudového prstu.

Predstav si, prídem k nej. Svetlá stlmené, intímna atmosféra bola taká hustá, že sa dala krájať kuchynským nožom, večera pripravená na stole, biele víno vytiahnuté z chladničky, priateľka mala na sebe nové, priesvitné, spodné prádlo. Všetko ako z romantického filmu . Ona pyšná, ako to všetko bez jedinej chybičky naaranžovala. Celé jej telo sa chveje od vzrušenia a ja tam stojím a dívam sa na to všetko jak nejaký syseľ, ktorý sa náhle ocitol vo vetracej šachte daňového úradu v Petržalke. No čo som mal robiť? Ušiel som bez toho aby som zo seba vydal čo len slovko a zanechal ju tam so všetkými jej prstami na rukách a na nohách.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte dlho potom som si to vyčítal. Dokonca ma začali v noci prenasledovať divné sny. Snívalo sa mi napríklad, že blúdim po periférii cudzieho mesta. Je noc, lampy nesvietia, všade je tma. Cítim, že som strašne hladný. Potom uvidím svetlo. Je to hostinec. Vojdem dnu. Objednám si jedlo a čašník mi donesie rybie prsty. Celý prepotený sa zobúdzam.....Noc po tom sa mi sníval druhý sen. Sedím na zlatej záchodovej mise a šprtám si v nose. Keď zrazu mi prst uviazne v nose a ja ho neviem vytiahnuť von. Snažím sa zo všetkých síl. Nakoniec si na pomoc beriem kliešte a trhám. Ruka je voľná ale prst zostáva v nose. Opäť sa prebúdzam celý mokrý. Pozerám na prst, je celý od krvi. Poviem ti, hrozné veci sa mi stávajú. A to som sľúbil švagrovi, že mu zajtra pomôžem s pílením dreva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som si vypočul aké problémy trápia môjho priateľa, nezávidel som mu. Šiel som domov a premýšľal nad jeho osudom. Doma som sa vyzul a až do svitania som si porovnával všetky palce a prsty na nohách a na rukách. Všetky sa mi zdali rovnaké, až nakoniec som predsa len našiel. Jeden ukazovák na pravej nohe bol zreteľne väčší! Hneď na druhý deň som sa objednal na plastickú chirurgiu. Nebyť priateľových problémov, nevedel by som, že ju potrebujem.

Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu