reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Lipták

Martin Lipták

Bloger 
  • Počet článkov:  127
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikto vám nemôže povedať toľko pravdy, koľko ja vám dokážem toho naklamať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Svet je len optický klam

Martin Lipták

Svet je len optický klam

Keď som bol malý chlapec, mal som nehodu. Fúrik plný kameňov mi spadol na hlavu. Neverili by ste, ale naozaj je to tak. Padol na mňa rovno z neba. Presne zo siedmeho poschodia bytovky, kde som býval. Mal som to nahnuté. Zubatá si jednou rukou brúsila kosu a druhou ma držala za gule. Ten stisk cítim doteraz.

  • 30. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 702x
  • 2
Ťah pohárom

Martin Lipták

Ťah pohárom

  • 22. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 258x
  • 0
Šumivé víno

Martin Lipták

Šumivé víno

Šumivé víno  šumí v hlave

  • 6. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 333x
  • 0
Zážitky si človek nevyberá

Martin Lipták

Zážitky si človek nevyberá

Bolo to v jednej z továrni. Sedel som tam a ľavá ruka nevedela, čo robí pravá, ale obidve o preteky preplietali prstami. A hodiny sa vliekli, ako by šli do kopca, so mnou to šlo opačným smerom.

  • 2. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 737x
  • 0
Džokej na krátke trate

Martin Lipták

Džokej na krátke trate

  • 30. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 355x
  • 0
reklama
Klavír, ten to vie

Martin Lipták

Klavír, ten to vie

Klavír, ten to vie

  • 31. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 385x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu